+follow home


»»» Selamat Hari Raya!
Tuesday 14 August 2012, 23:54 1 Moshi(s)

Assalamualaikum,yang ni jujur dan ikhlas daripada Muhammad Aliff Imran.Aku nak mengucapkan Selamat Hari Raya. Sorry sangat kalau aku mengguris hati korang semua. Minta maaf ratusan ribuan jutaan. Kalau aku ejek korang tu,wat dek jer lah. Contohnya gemok, keling,mushroom,gayboy,lidah keling,bunyip,Yin-Yin dan lain lain. Minta maaf banyak-banyak tau. Terutama sekali Daniel Yusoff,Irham Syahmi,Qamarul Zafri,Khairunnisa dan Ezreen.Sorryla aku ejek korang. Aku berharap nanti bukak sekolah aku akan jadi baik(Harapan). Oh yer,InsyaAllah aku akan bagi korang duit raya :). Tapi,korang kena bagi dua kali ganda duit raya tu. Minta maaf zahir mahupun batin. Harap-harap aku dapat bertemu dengan korang semua apabila bukak sekolah!